BUSSAR!!!!!


Första bussen hade problem med dörrarna, först kom vi inte ut, och kom inte dit vi skulle sedan gick det inte att stänga så vi fick gå, och chauffören blev stående med bussen på en hållplats.
Nästa buss släppte av mig långt bort på fel ställe för inga ringklockor ringde och när ja va framme och prasta med han va vi långt borta. Testade 3 stycken alla döda.
Sen missade ja nästa buss vilket gjorde att ja missade hembussen.
Jag har extremt ont i huvudet nu kmr snart spy.
Jag Känner mig ensam, ensam på riktigt....
Jag har fått svårt att älska någon riktigt ordentligt, tror det krävs ganska mycket.
Jag har massa saker ja behöver få gjort och det är ganska jobbigt
Jag älskar 30 seconds to mars
Jag vill ha sjunde himlen boxar nu, min medicin och ni vet hur en människa uta medicin mår
Just nu vill jag ha massvis med kramar, kramar som tar död på allting runtomkring

<3<3<3

 

It doesnt matter if the tears run like rain

If the only thing your heart can feel is pain

It doesnt matter how fast you run

If all you wanna do is have some fun

It doesnt matter how much you do

If it in the end helps you

It doesnt matter what you say

If it takes you through the day

It doesnt matter how you feel

If its the only thing that makes you real

It doesnt matter who you be

If its not the person people can see

It doesnt matter what you think

If you just wanna make people sink

It doesnt matter where you go

If its the only way to stop missing people so

It doesnt matter if your broken

If the words are already spoken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0