HELLO HELLO

Hej hopp! :)
Tack för de få kommentarerna jag fått hitills :)
Det visar att vissa bryr sig :)
Visserligen förstår jag om ingen läser då jag knappt hunnit komma igång med skrivandet men ändå.
Jag kan knappt gå.... har megaont i knäet, kan inte böja, röra på benet och gå i trappor normalt, det gör jätteont, och jag vet inte varför då jag inte belastat benet lr gjort något skumt.
Idag ska jag ta den där äckliga giftsprutan (kommer säkert bli sjuk) för att jag är tvingad, inte för jag vill eller ser det som nödvändigt. :/ :(
Sen ska jag träffa en kompis som jag inte träffat på ett tag. :)
Jag älskar KINGS AND QUEENS med 30 SECONDS TO MARS. :D ♥
Jag tycker det är skönt att vara singel, fan vad mycket enklare livet  blir man behöver inte engagera sig i nått, i princip, ett förhållande är komplicerat och jag tror inte jag orkar med något mer komplicerat just nu.
Jag vet att det finns en del som är avundsjuka på en grej, dom försöker bara dumförklara mig för att dom inte vågaer stå för att jag kanske faktiskt är bättre/mognare eller har något dom saknar... BARNSLIGT!!
Jag vill ha 7th Heaven säsongerna allihopp på box nu, har 4, den ena ska beställas, nästa oxå och resten får jag vänta på tills dom släpps... sunkigt. :S
Just nu lyssnar jag på Lindsay Lohan och Ashlee Simpson mycket, egentligen inte min stil av musik, brukade inte vara det, jag lyssnar mer åt rockhållet, poprock, rock, hårdrock och uppåt liksom.
Men tror jag fastnat i popvärlden just nu så jag älskar många låtar utav dessa 2 skådisar/sångerskor. xD
Jag tycker att man får vara vän med vem man vill, det har liksom ingen annan med att göra !!
Jag skulle behöva timeout....
Idag ska jag hem till mitt fina hem med mitt fina liv och mitt gladare humör och lämna grådaskiga världen för en vecka, sen ere tillbaks om jag inte lyckas få till det.
Jag tycker rykten är idiotiska, enda anledningen att folk snackar om andras liv är för att dom inte har egna liv. Enda anledningen att dom sprider runt falskheter är för att dom inte orkar ta reda på sanningen. Enda anledningen att dom inte tål en är för att man inte är en kopia utav dom.
Nej jag hoppas att jag får en trevlig dag idag :)
Byebye <3


Kommentarer
Postat av: glenn :P

låter jue som sagt roligt :P och det du säger i slutet stämmer jue helt liksom .. kram ;D <3333 btw skulle du vilja ses ngn dag ? kram

2009-12-15 @ 20:11:46
URL: http://hamanatsi.......

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0