TODAY

TYCKER NI SKA LÄSA BÅDE DENNA OCH DEN UNDER! :)
Jag ska typ träffa David någon gång den här veckan, det ska bli skoj, vi passar bra ihop och trivs bra tillsammans, och lyckas alltid fördriva tiden. :)
Jag älskar min familj, men ibland ........... äre bara för mkt seriöst.
Visst att försöka göra alla andra nöjda är viktigt men när ska jag bli nöjd?
Man går som på ett minfält, man försöker gå så perfekta steg som möjligt för att inte väcka andra ur sin underbara tid, och för att inte få någon mina att explodera.
Men hur försiktig och duktig man än försöker vara så duger det aldrig, man trampar ändå på dom tillslut.
Jag träffade Alex idag, jag hade faktiskt väldigt trevligt, det finns en del personer som bara gör en glad och det är bra, synd bara att vissa försöker plocka bort alla bitar i puzzlet som typ lyser upp och ger färg till puzzlet.
Lr asså ibland förstår inte folk att jag måste få hänga med en del människor som gör mig glada, göra saker som gör mig på bra humör och ägna mig åt det som ja lägger åt sidan för att vara perfekt i andras ögon.
Men men har iaf tagit sprutan idag, halvt förlamad typ... i halva kroppen. med benet och armen och det.
Men men dör jag  vet ni vfr XD
Sedan skrattade jag typ på mig med min tvilling vi skämtade om sprutan typ.
Sen träffade jag mormor och morfar :) Gillar dom mkt :)
Sen va ja som sagt me Alex va typ i norrtälje drog till mig och nu sitter jag här och ruttnar... skitkul :)
Speciellt då jag vet att jag har en lång dag framför mig imorn.
Men det fixar sig nog ganska bra =P
Ska till frisören i helgen, ja dags igen, kanske syns?
Men men inga sura miner här inte, stå ut äre som gäller.
Tänk och få dra med sig typ de 20 bästa personerna i sitt liv och bara ut och semestra ett år? <3

Kommentarer
Postat av: glenn :P

okej låter som en trevlig dag :P och jag förstår dig :) och det sista skulle vara skoj om jag fick hänga med förstås men det kanske du inte vill .. ? =/ sitter icf hemma och läser igenom din blogg lite och duu får fan inte dö xD då blir jag jue ledsen :(

2009-12-15 @ 20:06:33
URL: http://hamanatsi.......
Postat av: Raggaren! :M

Du har sånt fint hår !! ( LL'

2009-12-21 @ 15:29:03
URL: http://pussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0