Kära Besökare :D


Har ni tänkt på hur märkligt saker kan vara
Att ingenting blir som man tänkt sig
Att allt man inte trodde kunde existera händer
Att alla som man trodde var på ett visst sätt kan förändras
Att det man tror betyder mest kan sluta som det mest oönskade
Att saker man trodde var det värsta man varit med om kan sluta som en liten obetydelsefull skitsak när någonting värre händer
Att en enda sak kan slå ut miljoner andra saker
Att en del ögonblick utav ens liv kan fastna i ens hjärna och man går och tänker på det hundra  år efter
Att drömmar kan bli till verklighet
Att verkligheten kan sluta som drömmar
Och att det man minst anade plötsligt sker
Och att miljoner människor går miste om tusen olika saker varje dag när dom är fullt upptagna med att slösa iväg sitt liv på onödiga grejjer.
Att jag nu skulle bli jätteglad om någon lämnade en liten fin kommentar som ett tecken på att dom läst detta, känner mig nämligen utmobbad här ingen vet att jag har blogg typ men ändå har ja besökare o besökarna säger ingenting det gör mig nervös.

SÅ KÄRA SÖTA BESÖKARE SKRIV NÅGOT!!!!! :D it would make me smile for once :)

Ps, idag är jag ledig, och jag ska till någon som heter Marcus och vara där med han o Christian o kanske Jimmy eller någon annnan, det blir trevligt, ska vara där hela helgen, vi ska typ bli feta, fulla och fullt roade, närå men någonting händer väl alltid :D

Kommentarer
Postat av: Christian<3

texten stämmer ganska bra, faktiskt :)



Det var en myshelg som jag sent kommer att glömma :3

2009-11-30 @ 16:53:27
Postat av: glenn

hejsan hihi nu har jag hittat din blogg :P hoppas det blir mkt intressant läsning nu :) <3

2009-11-30 @ 22:56:15
Postat av: glenn

hihi nu har jag med hittat hit :) hoppas det blir mkt skojig läsning nu :) <3

2009-11-30 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0