Minns Du Oss?... I Do....



Minns du oss

Det vi kallade vi
När det var du och jag
Bara en plus en lika med två
När alla andra var som bortsuddade
Och vi var ifyllda så alla kunde se oss
Kanske gör inte du det
Men det gör jag
Och jag vet inte om jag saknar det
Eller är glad att det äntligen är över
Men en plus en blir fortfarande två
Och en plus en plus en blir en för mycket
Det funkar inte
Då måste man välja mellan en och en
Och du valde bort mig...


Åren, månaderna, veckorna, dagarna, timmarna, minuterna, sekunderna fortsätter att gå.
Och jag älskar dig fortfarande lika mycket.

Jupp shupp blupp mupp.... 

Eh eh aaaah  mmmh typ.

____________________

.....................

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0